Rejestry, ewidencje i archiwa dostępne w Urzędzie Miasta Rumi 

 

Rejestry, ewidencje i archiwa dostępne w Urzędzie Miasta Rumi

 

 

REJESTRY I EWIDENCJE dostępne w Urzędzie Miasta Rumi

 

Udostępnianie danych zawartych w rejestrach i ewidencjach odbywa się z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

dostępne w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym

 

· rejestr uchwał Rady Miasta

 

· rejestr zarządzeń Burmistrza Miasta

 

· rejestr upoważnień i pełnomocnictw;

 

· rejestr pieczęci urzędowych i pieczątek;

 

· wykaz aktów prawa miejscowego;

 

· rejestr skarg i wniosków;

 

· rejestr zbiorów danych osobowych

 

· centralny rejestr korespondencji wpływającej i wychodzącej;

 

· ewidencja i akta osobowe pracowników

 

· ewidencja akt osobowych byłych pracowników Urzędu Miasta znajdujących się w archiwum

 

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Finansowo-Budżetowym

 

  • rejestr faktur

     

  • rejestr wystawionych czeków

     

  • rejestr wystawionych not korygujących do treści faktur

     

  • ewidencja podatników podatków od środków transportu

     

  • ewidencja podatników podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego, od osób fizycznych i osób prawnych

     

  • ewidencja dokumentacji płacowej pracowników Urzędu Miasta do celów emerytalnych

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Spraw Obywatelskich

 

  • rejestr wydanych dowodów osobistych

     

  • rejestr wydanych decyzji o wymeldowaniu

     

  • rejestr wydanych decyzji o zameldowaniu

     

  • rejestr wydanych zaświadczeń dot. spraw meldunkowych

     

  • rejestr zapytań adresowych

     

  • rejestr zawiadomień do Wojskowej Komendy Uzupełnień o zmianach adresowych

     

  • rejestr wysyłanych zawiadomień do szkół i gimnazjów

     

  • rejestr wysyłanych druków do Terenowego Banku Danych

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu

 

  • rejestr placówek niepublicznych

     

  • rejestr wydanych zaświadczeń na nauczyciela mianowanego

     

  • ewidencja akt osobowych byłych pracowników zatrudnionych w placówkach oświatowych i kulturalnych, znajdujących się w archiwum

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Referacie Kultury i Sportu

 

  • rejestr instytucji kultury

     

  • rejestr decyzji zezwalających na organizację imprezy masowej

     

  • rejestr postanowień Komisji do spraw Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

     

  • rejestr zawartych umów na dotacje dla organizacji pozarządowych

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Inżynierii Miejskiej

 

· rejestr zajęć pasa drogowego

 

  • rejestr czynów społecznych

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Polityki Gospodarczej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska

 

  • rejestr umów najmu lokali komunalnych

     

  • rejestr zaświadczeń o uprawnieniach do lokali

     

  • rejestr wniosków o przyznanie lokalu komunalnego mieszkalnego

     

  • rejestr osób zainteresowanych zamianą lokalu komunalnego

     

  • rejestr umów i zarządzeń dot. rozłożenia lub umorzenia zaległości czynszowych z tytułu wynajmu lokali komunalnych

     

  • rejestr zaświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej

     

  • rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

     

  • rejestr wydanych zezwoleń na przewóz osób taksówką

     

  • rejestr zezwoleń na wycinkę drzew

 

  • rejestr wydanych zezwoleń na utrzymywanie psów z ras uznanych za agresywne

 

  • ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

 

  • ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

 

  • ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

 

  • ewidencja zbiorników bezodpływowych

 

  • ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków

 

  • ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

 

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Urbanistyki i Architektury

 

  • rejestr programu prac urbanistycznych i ich realizacji

     

  • rejestr studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

     

  • rejestr projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

     

  • rejestr zatwierdzanie i wydawanie decyzji pozwoleń na urządzenia, tablice i reklamy

     

  • rejestr wydawanych decyzji pozwoleń na budowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania

     

  • rejestr opinii urbanistycznych – wypisy z miejscowego planu

     

  • rejestr wydanych zaświadczeń

     

  • rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu

     

  • rejestr opinii w sprawie zgodności projektu podziału z ustaleniami miejscowego planu

     

  • rejestr pozwoleń na rozbiórkę oraz zgłoszenie zamiaru przystąpienia do rozbiórki

     

  • rejestr zgłoszeń przystąpienia do robót budowlanych i budowy

     

  • publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - w zakresie zgodnym z właściwościami Wydziału.

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Wydziale Geodezji., Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

 

  • rejestr decyzji o podziałach i rozgraniczeniach

     

  • rejestr decyzji opłat adiacenckich

     

  • rejestr wyłączenia gruntów z produkcji rolnej

     

  • ewidencja nazewnictwa i numeracji nieruchomości

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Referacie Gospodarki Nieruchomościami

 

· rejestr sprzedaży gruntów

 

  • rejestr wykupu gruntów

     

  • rejestr zamiany gruntów

     

  • rejestr sprzedaży lokali mieszkalnych

     

  • rejestr użytkowników wieczystych - osób prawnych

     

  • rejestr użytkowników wieczystych - osób fizycznych

     

  • rejestr umów dzierżawnych

     

.......................................................................................................

 

dostępne w Urzędzie Stanu Cywilnego

 

· rejestr urodzeń

 

· rejestr małżeństw

 

· rejestr zgonów

 

Udostępnianie na wniosek, w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 września 1986 roku Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.36 poz.180 z późniejszymi zm.)

 

.......................................................................................................

 

dostępne w Referacie Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego

 

  • ewidencja budowli ochronnych na terenie miasta Rumi

     

  • ewidencja sprzętu OC

     

  • ewidencja syren alarmowych

     

  • ewidencja formacji OC

     

  • ewidencja awaryjnych ujęć wody

     

  • ewidencja świadczeń rzeczowych na rzecz OC

     

  • ewidencja szkoleń z zakresu OC

     

powyższe ewidencje przeznaczone są do użytku służbowego

 

  • ewidencja dokumentów zawierających informacje niejawne stanowiące tajemnicę służbową o klauzuli “tajne”

     

  • ewidencja dokumentów zawierająca informacje niejawne stanowiące tajemnicę służbową o klauzuli “poufne” i “zastrzeżone”

     

  • dziennik ewidencji wykonanych dokumentów

     

  • ewidencja prowadzonych postępowań sprawdzających

     

  • rejestr teczek dokumentów niejawnych dzienników i książek ewidencyjnych

     

  • ewidencja osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Rumi

     

  • ewidencja osób biorących udział w szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych

     

  • ewidencja pieczęci urzędowych, pieczęci służbowych w Kancelarii Tajnej Urzędu Miasta Rumi

     

Wyżej wspomniane rejestry i ewidencje są niejawne. Zasady dostępu reguluje ustawa z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 1999 nr 11 pozycja 95 z późniejszymi zmianami)

 

.......................................................................................................

 

dostępne w Referacie Zamówień Publicznych

 

  • rejestr zamówień publicznych

     

  • rejestr wpłaconych zabezpieczeń

     

 

 

 

 

 

 

ARCHIWA

 

 

 

Urząd Miasta Rumi posiada archiwa:

 

1/ ogólne – prowadzone przez Wydział Ogólno-Organizacyjny.

 

2/ dowodów osobistych - prowadzone przez Wydział Spraw Obywatelskich

 

1/ budownictwa – prowadzone przez Wydział Urbanistyki i Architektury

 

Akta archiwów są udostępniane wyłącznie do celów służbowych oraz naukowo-badawczych. Sposób udostępniania określa Instrukcja organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego w Urzędzie Miasta Rumi stanowiąca załącznik do Zarządzenia wewnętrznego Nr 10/2000 Burmistrza Miasta Rumi z dnia 29.12.2000 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Liczba odwiedzin : 1944
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miasta Rumi
Osoba wprowadzająca informację : Iza Hinc
Osoba odpowiedzialna za informację : Pranga-Cyman Marzena
Czas wytworzenia: 2015-07-03 12:41:33
Czas publikacji: 2015-07-03 12:58:54
Data przeniesienia do archiwum: Brak